خبرهای داغ:
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین؛

پیش بینی حضور سه تا پنج  میلیون زائر در اربعین حسینی امسال  

مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان قزوین عنوان کرد: پیش بینی می شود امسال بین سه تا پنج  میلیون نفر زائر اربعین حسینی باشند.  
کد خبر: ۹۴۵۳۶۷۷
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

قزوین_سرهنگ مهدی طاهرخانی مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان قزوین امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: درحال حاضر مواکب در حال اماده شدن هستند تا اقلام مورد نیازی که باید به کشور عراق منتقل کنند را در سامانه موکب داران ثبت کنند تا مراحل تشریفات در گمرک انجام و سپس به کشور عراق اعزام شوند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان قزوین گفت: همه مواکبی که باید به زائران خدمت رسانی کنند باید در سامانه موکب داران ستاد عتبات عالیات ثبت نام کرده و مجوز پروانه خدمت رسانی و فعالیت دریافت کنند.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود امسال بیش از سه میلیون نفر زائر در اربعین حسینی داشته باشیم و حتی این رقم تا پنج میلیون نفر هم براورد داشته باشد 

طاهرخانی اظهار کرد: نکته دیگر در خصوص تزریق واکسن کرونا است که باید دو دز واکسن را تزریق کرده و اگر ۶ ماه از تزریق واکسن انها گذشته باید دز یادآور را تزریق کرده باشند.

رییس ستاد عتبات عالیات استان قزوین تصریح کرد: موکب های استان قزوین از ۱۶ تا ۲۹ شهریور در قرارگاه های کربلا، نجف، مسیب و مسیر نجف به کربلا مستقر شده و به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار